سالت نیکوتین

سالت نیکوتین

سالت نیکوتین چیست ؟

مایع مخصوص پاد سیستم با حجم بخار پایین و نیکوتین بالا که جایگزین سیگار می شود. در فرمولاسیون ساخت آن از گلیسیرین خوراکی و اسانس های خوراکی استفاده شده و به همین دلیل 95 درصد سالم تر از سیگار است.تنها وجه اشتراک آن با سیگار نیکوتین می باشد. ​

سالت نیکوتین حاوی اسید بنزوئیک و اسید سیتریک هستند، دو جزء که شدت طعم را به شدت افزایش میدهند. سالت ها شکل پروتونه نیکوتین هستند و به مراتب سریع‌تر از نیکوتین آزاد جذب بدن می‌شوند و باعث می‌شود تا با یک کام نیکوتین فوری لذت‌بخش مواجه شوند. طبق یک مطالعه، سالت نیکوتین تقریباً 30 تا 40 درصد سریع‌تر از نیکوتین آزاد در بدن جذب می‌شوند. در پنج دقیقه اول مطالعه، شرکت کنندگان در هنگام استفاده از سالت نیکوتین 20 درصد غلظت نیکوتین بیشتری داشتند. علاوه بر این، کسانی که سالت نیکوتین مصرف می‌کردند در عرض 10 دقیقه افزایش نیکوتین را تجربه کردند که منجر به تجربه کلی رضایت‌بخش‌تر شد. پروپیلن گلیکول یکی از دو ماده پایه در e-liquid است و دیگری گلیسیرین گیاهی (VG) است. در حالی که VG تولید بخار را تشویق می کند، PG پروفایل های طعم را بیان می کند.

سالت نیکوتین ها از طعم ها و نیکوتین های مختلف ساخته شده اند انتخاب طعم کاملا به ذائقه افراد بستگی دارد و انتخاب نیکوتین به میزان استفاده افراد از سیگار مرتبط است .
همکاران ما در مجموعه ماردی با توجه به اطلاعاتی که شما در اختیار ما قرار میدهید نیکوتین مناسب را به شما پیشنهاد میکنیم .

برای خرید پاد ماد روی عکس کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *