ماد سیستم ( ویپ )

ماد سیستم (ویپ)

ویپ چیست ؟

دستگاهی که می تواند جایگزین قلیان شود. این دستگاه با عملکرد ساده ای که دارد میتواند حس قلیان کشیدن را به فرد القا کند اما بر عکس قلیان که با سوختن ذغال و تنباکو دود تولید میکند عملکرد ویپ به صورت تبدیل مایع به بخار است.
در دستگاه ویپ مایعی به نام جوس ریخته میشود که دستگاه طی فرآیندی این مایع را به بخار تبدیل میکند. ویپ از اجزای مختلفی تشکیل شده است و یکی از اجزای اصلی آن کویل ویپ میباشد‌ که اصطلاحی است که ترکیب المنت و پنبه نسوز و سیم نگه دارنده پنبه که به المنت متصل است گفته می شود. در ویپ یک مخزن کوچک وجود دارد که در آن جوس با طعم مورد نظر ریخته میشود ، پنبه موجود در کویل ویپ به جوس آغشته میشود و سیم متصل به المنت پنبه را تا حدی گرم میکند که جوس روی آن بخار شود. یکی از مزایای ویپ نسبت به قلیان این است که با تنظیم شماره اهم کویل می توانید مقدار بخار خروجی دستگاه را تغییر دهید.


در سال های گذشته تحقیقات مختلفی درباره این که ضرر ویپ و سیگار های الکترونیکی از سیگار و قلیان بیشتر است یا کمتر انجام شده است اما هنوز هیچ کدام به نتیجه ای قطعی نرسیده است. این به نتیجه نرسیدن تحقیقات با توجه به این که کارخانه های تولید سیگار و تنباکو نگران از دست دادن مشتری های خود هستند تا حدودی توجیه میشود. چیزی که مشخص می باشد این است که ضرر ویپ از سیگار و قلیان حدود 95 درصد کمتر است گرچه هنوز از تاثیرات منفی ویپ بر بدن در دراز مدت اطلاعات دقیقی در دسترس نیست. اما با این وجود هر چیزی غیر از استنشاق اکسیژن
برای بدن مضر می باشد ویپ ها و سیگار های الکترونیکی تنها ضرر و زیان کمتری (95% کمتر) نسبت به سیگار و قلیان دارند .

برای خرید ویپ روی تصویر کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *